Maria López revalida el subcampionat d'Europa
La del Club Karate Montornès va penjar-se la plata amb la selecció espanyola de kata en equip
Maria López, del Club Karate Montornès, es va proclamar subcampiona d'Europa per segon any consecutiu. La karateka va assolir la medalla de plata amb la selecció espanyola de kata en equip al Campionat d'Europa sènior, celebrat el passat cap de setmana a Guadalajara. López i les seves companyes Raquel Roy i Lidia Rodríguez van caure a la final davant d'Itàlia.
La competició va començar de forma molt positiva pel combinat nacional, ja que a la primera ronda van assolir la millor puntuació del seu grup amb 41 punts. Aquesta actuació els hi va valer la classificació per a la final, on es van enfrontar a Itàlia, en una reedició de la final de l'any passat. El resultat també va ser el mateix que al 2022 perquè l'equip italià va superar a l'espanyol per 45,6 a 43,3 punts.
Tot i la derrota final, Maria López aconsegueix una nova medalla de plata a un campionat europeu i segueix sumant mèrits internacionals al seu palmarès, on figuren diverses medalles nacionals, europees i de les lligues mundials.