Més de 100 patinadors a la jornada de lliga comarcal de Montornès
El CP Montornès va ser l'amfitrió de la segona jornada de la competició de patinatge artístic
El Club Patí Montornès va acollir el passat diumenge la segona jornada de la lliga comarcal de patinatge artístic, organitzada pel Consell Esportiu del Vallès Oriental. La competició es va celebrar a la Carpa Polivalent El Sorralet amb la participació de més d'un centenar de patinadores de sis clubs de la comarca, entre elles les del club local.
Durant tot el dia es van disputar les competicions de totes les categories, des de mini fins a juvenil, amb coreografies de tots els nivells. La jornada va comptar amb la participació del CPA Caldes, CPA Ronçana, Vallgorguina Patins, CP La Llagosta, CPA Les Franqueses i del club amfitrió.
Els i les esportistes del CP Montornès van aconseguir un total de quatre medalles d'or, una de plata i tres de bronze davant el seu públic, congregat a les grades del Sorralet.
Aquesta va ser la segona jornada de la lliga comarcal, després de la primera a Santa Eulàlia de Ronçana. La competició seguirà el 16 d'abril de nou a Santa Eulàlia i acabarà el 21 de maig a Caldes de Montbui.