Neus Sanz, nomenada futura directora general de Henkel Consumer Brands

Es tracta d'un pas estratègic de la companyia, amb seu a Montornès, cap a la fusió de les unitats de negoci de gran consum

Economia

Neus Sanz, futura directora de Henkel Consumer Brands
Neus Sanz, futura directora de Henkel Consumer Brands | Henkel

Neus Sanz, actual directora general de Laundry & Home Care d'Henkel Ibérica a Espanya assumirà també, a partir de l'1 de novembre, la direcció general d'Henkel Beauty Care Retail. Sanz, a més, ha estat nomenada futura directora general a Espanya per a la nova unitat de negoci pel 2023: Henkel Consumer Brands. 

Aquest moviment, segons destaca la companyia amb seu a Montornès, a través d'un comunicat, és "un pas més de la multinacional per a garantir una transició fluida cap a la nova estructura de l'organització: la fusió de les unitats de negoci de gran consum com són Laundry & Home Care i Beuaty Care" en la nova divisió Henkel Consumer Brands. 

Amb aquesta fusió l'empresa vol construir una plataforma multicategoria per a tot el negoci de gran consum sota un mateix sostre, que inclou moltes marques icòniques com Wipp Express i Schwarzkopf. La nova divisió tindrà al voltant de 10.000 milions d'euros en vendes a nivell mundial i la fusió està dissenyada per a "impulsar el creixement intencionat sota una marca estratègica clara".

"Assumeixo la meva responsabilitat amb molta il·lusió. Estic convençuda que amb aquesta nova divisió, que implica un equip comercial integrat, podrem col·laborar encara millor i seguir creixent en les nostres categories i mercats conjuntament amb els nostres socis estratègics", ha dit la nova directora general de Laundry & Home Care y Beauty Care Retail. 

Sanz compta amb una extensa experiència i coneixement en màrqueting i vendes a nivell local i internacional. Nascuda a Barcelona, parla quatre idiomes, és llicenciada en Administració d'Empreses i MBA a ESADE i compta també amb un postgrau sobre Comunicació a la Universitat de Berkeley (Califòrnia). Va començar la seva carrera professional a Henkel el 1998 en el departament de màrqueting i després de 20 anys de carrera interna ara liderarà les dues divisions de gran consum de Henkel Ibérica.

Edicions locals