Augmenten les compres de proximitat a la campanya Montornès Som Comerç

La iniciativa ha registrat més de 160.000 € en compres des del seu llançament

Economia

La campanya Montornès Som Comerç ha superat els 160.000 € en compres de proximitat
La campanya Montornès Som Comerç ha superat els 160.000 € en compres de proximitat | Ajuntament de Montornès

Les operacions de compra realitzades als establiments adherits a la campanya Montornès Som Comerç han superat els 160.000 euros des del seu inici. Entre l’abril i el juny, les persones usuàries han fet compres per valor de 60.000 euros amb l'aplicació mòbil i la targeta moneder.

L’Ajuntament i la Unió de Botiguers de Montornès van posar en marxa la iniciativa durant la campanya de Nadal, i des de llavors s’ha superat el miler de persones usuàries registrades i un volum de vendes de més de 160.000 euros.

Segons les dades recollides a l’informe corresponent al segon trimestre de l’any, durant els mesos d’abril, maig i juny es van registrar operacions de compra per valor de més de 60.000 euros, una quantia que se suma als prop de 100.000 euros que hi havia al final del primer trimestre. El nombre d’operacions de compra es manté entorn de les 3.700.

A més, entre el febrer i el maig, les persones guanyadores dels més de 300 premis del sorteig de Nadal van poder bescanviar els vals a les botigues adherides a la campanya. La dotació global dels premis és de 15.000 euros.

El veïnat pot utilitzar la targeta descarregant-la de manera gratuïta a dispositius Android i IOS o bé donant el número del DNI a l’establiment en el moment de fer la compra. Els comerços adherits a la campanya de fidelització estan degudament identificats.

Edicions locals